UO-RH
Cele szkolenia
- Rozwój kompetencji managerskich w kontekście działań zarządczych w dziale sprzedaży.
- Rozwój umiejętności diagnostycznych w ramach tworzenia planów rozwojowych handlowców.
- Rozwój umiejętności managerskich w ramach trzech obszarów: sprawności zarządzania ludźmi, realizacji zadań i celów i własnego rozwoju.
- Identyfikacja kompetencji emocjonalnych potrzebnych do rozwoju kompetencji pracowników.
Symbol szkolenia
UO-RH
Terminy i miejsce
Szacunkowy udział częśći praktycznej: 70%
Program i ćwiczenia
1. Poziomy sprzedaży – zdefiniowanie potencjalnych zestawów umiejętności handlowych, określone zostaną sposoby poruszania się po wskazanych obszarach.
2. Identyfikacja pracowników - w tym module uczestnicy będą mieli za zadanie zidentyfikować swoich podopiecznych w przedstawionej klasyfikacji umiejętności handlowych.
3. Przesuwanie pracowników między poziomami – przedstawienie i zaproponowanie narzędzi do rozwoju umiejętności pracowników, by skutkowały cyklicznym przesuwaniem się na drabinie kompetencji.
4. Wiedza a emocje – w tym module, przedstawiona zostanie wiedza, w jaki sposób, emocjonalne umiejętności sprzężają się z tempem i szybkością przyswajania wiedzy, wskazanie wykorzystania koncepcji Taksonomii Blooma do rozwoju efektywności pracowniczej na stanowisku handlowym.
6. Narzędziownia – opisane i przećwiczone zostaną narzędzia ułatwiające pracę managerską:
4. Wiedza a emocje – w tym module, przedstawiona zostanie wiedza, w jaki sposób, emocjonalne umiejętności sprzężają się z tempem i szybkością przyswajania wiedzy, wskazanie wykorzystania koncepcji Taksonomii Blooma do rozwoju efektywności pracowniczej na stanowisku handlowym.
6. Narzędziownia – opisane i przećwiczone zostaną narzędzia ułatwiające pracę managerską:
- Diagnostyczne – to narzędzia mające na celu poprawne rozpoznanie umiejętności handlowych osób z działu handlowego.
- Kontrolne – to narzędzia ułatwiające kontrolę rozwoju pracowników działu handlowego.
- Wspierające – to narzędzia mające na celu wspieranie.
Ćwiczenia:
- Testy – autodiagnostyczne, w formie pisemnej.
- Dyskusja moderowana – wywoływanie kontrowersyjnej tezy na początek dyskusji i wymiana doświadczeń.
- Mini-wykłady – materiały wspierające, w formie prezentacji multimedialnej.
- Symulacje – kontrolowane wystąpienia uczestników.
- Mini case-study – pisemne opisanie przypadków szczególnych.
- Materiały video.
Korzyści dla uczestnika
?Uczestnik nauczy się:
- Estymacji czasu rozwoju pracownika, w ramach kompetencji handlowych od poziomu zdefiniowanego jako bazowy, do koncepcji „szukania rozwiązań”.
- Wykonywania planów rozwoju kompetencji handlowych pracowników działu sprzedaż.
- Dobierać narzędzia diagnostyczne, kontrolne i wspierające w ramach rozwoju kompetencji pracowniczych.
- Identyfikować potencjalne problemy sprzedażowe w ramach działań handlowych.
Adresaci
- managerowie działów sprzedaży średniego szczebla,
- liderzy zespołów sprzedażowych,
- trenerzy wewnętrzni,
- uczestnicy zakwalifikowani do wewnętrznych programów rozwojowych.
Dodatkowe informacje
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu,
- materiały w formie papierowej, segregator, notatnik, długopis,
- bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych,
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
- możliwość bezpłatnych 3-miesięcznych konsultacji po szkoleniu,
- obiady, przerwy kawowe oraz słodki poczęstunek
Dokumenty do pobrania
Potrzebujesz pomocy?
Szkolenia otwarte
Sylwia Kałuża
Starszy specjalista ds. realizacji szkoleń
Dorota Dzioba
Specjalista ds. realizacji szkoleń
Szkolenia zamknięte
Małgorzata Jakubiak
Kierownik Działu Szkoleń
Dział Szkoleń
Wizytówka o id 7 nie istnieje