UO-EB-ONL

Employer Branding i CSR – Warsztaty Praktyczne - szkolenie online

Umiejętności osobiste - PersonAll®

Cele szkolenia

  • Poznanie narzędzi tworzenia komunikacji z kandydatami i budowania Employer Brandingu.
  • Stworzenie scenariusza projektu Employer Brandingowego adekwatnego dla organizacji, w której pracują.
  • Zapoznanie z obszarem CSR i działaniami mającymi na celu wspierać Employer Branding oraz w dłuższej perspektywie optymalizować procesy rekrutacyjne.
  • Nauczenie uczestnika podstawowych zasad komunikacji zewnętrznej z kandydatem, także poprzez social media i portale z ogłoszeniami rekrutacyjnymi.
  • Symbol szkolenia

    UO-EB-ONL

    Terminy i miejsce

    Szacunkowy udział częśći praktycznej: 0%

    Program i ćwiczenia

    . Budowanie strategii HR.
    2. Budowanie strategii działań Employer Brandingowych.
    3. Wybrane elementy kampanii EB wraz z określeniem celu krótkofalowego i długofalowego.
    4. Spójność działań komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
    5. Procesy rekrutacyjne wspierane przez EB.
    6. Proces rekrutacyjny pod lupą - wizerunek pracodawcy.
    7. Środki komunikacji z kandydatem na poziomie ogłoszeń rekrytacyjnych.
    8. Wykorzystanie Social Mediów w HR.
    9. CSR a wartości firmy.
    10. CSR a zaangażowanie pracowników.
    11. CSR a budowanie „zdrowej organizacji”.
    12. Podsumowanie.
    Ćwiczenia:
    • Zbudowanie komunikującego i wzmacniającego markę pracodawcy ogłoszenia rekrutacyjnego.
    • Stworzenie scenariusza kampanii EB dla aktualnej organizacji.
    • Usprawnienie w aktualnym procesie rekrutacyjnych w celu wywierania wpywu na kandydatów na rynku pracy.
    • Umiejętność połączenia celów CSR z celami EB.

    Korzyści dla uczestnika

    Uczestnik nauczy się:

    • Tworznia kampanii EB.
    • Budowania kreatywnych rozwiązań niskobudżetowych budujących wizerynek pracodawcy.
    • Wykorzystywania social media do działań EB.
    • Tworzenia nowoczesnych atrakcyjnych ogłoszeń rekrutacyjnych.
    • Wykorzystywania potencjału organizacji do działań CSR.
    Uczestnik dowie się:
    • Co jest najważniejsze w budowaniu kampanii EB?
    • Dlaczego warto w dłużej perspektywie wykorzystać zasięg i konwersję – twarde wskaźniki kampanii.
    • Jak zoptymalizować komunikacje z kandydatem, który jest już w procesie rekrutacji?
    • W jakim celu łączy się działania EB oraz CSR?
    • Jakie są przykładowe kampanie EB, które uzyskały nagrody za skuteczność i kreatywność.

    Adresaci

  • Specjaliści ds. HR, Rekrutacji, 
  • HR Bussines Partnerzy, 
  • Specjaliści z obszaru zasobów ludzkich.
  • Dodatkowe informacje

    Szkolenie prowadzone zdalnie poprzez sesję wideokonferencji on-line z wykorzystaniem dedykowanych narzędzi.

    Uczestnicy dostają link do otwarcia sesji. Materiały są dostępne w wersji elektronicznej.

    Dokumenty do pobrania

    Potrzebujesz pomocy?

    Szkolenia otwarte

    Sylwia Kałuża

    Sylwia Kałuża

    Starszy specjalista ds. realizacji szkoleń

    Dorota Dzioba

    Dorota Dzioba

    Specjalista ds. realizacji szkoleń

    Szkolenia zamknięte

    Małgorzata Jakubiak

    Małgorzata Jakubiak

    Kierownik Działu Szkoleń

    Dział Szkoleń