UO-EB-ONL
Goals
Dates and location
Estimated share of the practical part: 0%
Program
. Budowanie strategii HR.
2. Budowanie strategii działań Employer Brandingowych.
3. Wybrane elementy kampanii EB wraz z określeniem celu krótkofalowego i długofalowego.
4. Spójność działań komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
5. Procesy rekrutacyjne wspierane przez EB.
6. Proces rekrutacyjny pod lupą - wizerunek pracodawcy.
7. Środki komunikacji z kandydatem na poziomie ogłoszeń rekrytacyjnych.
8. Wykorzystanie Social Mediów w HR.
9. CSR a wartości firmy.
10. CSR a zaangażowanie pracowników.
11. CSR a budowanie „zdrowej organizacji”.
12. Podsumowanie.
2. Budowanie strategii działań Employer Brandingowych.
3. Wybrane elementy kampanii EB wraz z określeniem celu krótkofalowego i długofalowego.
4. Spójność działań komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
5. Procesy rekrutacyjne wspierane przez EB.
6. Proces rekrutacyjny pod lupą - wizerunek pracodawcy.
7. Środki komunikacji z kandydatem na poziomie ogłoszeń rekrytacyjnych.
8. Wykorzystanie Social Mediów w HR.
9. CSR a wartości firmy.
10. CSR a zaangażowanie pracowników.
11. CSR a budowanie „zdrowej organizacji”.
12. Podsumowanie.
Ćwiczenia:
- Zbudowanie komunikującego i wzmacniającego markę pracodawcy ogłoszenia rekrutacyjnego.
- Stworzenie scenariusza kampanii EB dla aktualnej organizacji.
- Usprawnienie w aktualnym procesie rekrutacyjnych w celu wywierania wpywu na kandydatów na rynku pracy.
- Umiejętność połączenia celów CSR z celami EB.
Benefits for participants
Uczestnik nauczy się:
- Tworznia kampanii EB.
- Budowania kreatywnych rozwiązań niskobudżetowych budujących wizerynek pracodawcy.
- Wykorzystywania social media do działań EB.
- Tworzenia nowoczesnych atrakcyjnych ogłoszeń rekrutacyjnych.
- Wykorzystywania potencjału organizacji do działań CSR.
Uczestnik dowie się:
- Co jest najważniejsze w budowaniu kampanii EB?
- Dlaczego warto w dłużej perspektywie wykorzystać zasięg i konwersję – twarde wskaźniki kampanii.
- Jak zoptymalizować komunikacje z kandydatem, który jest już w procesie rekrutacji?
- W jakim celu łączy się działania EB oraz CSR?
- Jakie są przykładowe kampanie EB, które uzyskały nagrody za skuteczność i kreatywność.
Oferee
Extra information
Szkolenie prowadzone zdalnie poprzez sesję wideokonferencji on-line z wykorzystaniem dedykowanych narzędzi.
Uczestnicy dostają link do otwarcia sesji. Materiały są dostępne w wersji elektronicznej.
Documents to download
Need help?
Szkolenia otwarte
Sylwia Kałuża
Starszy specjalista ds. realizacji szkoleń
Dorota Dzioba
Specjalista ds. realizacji szkoleń
Szkolenia zamknięte
Małgorzata Jakubiak
Kierownik Działu Szkoleń
Dział Szkoleń
Wizytówka o id 7 nie istnieje