Podsumowanie
Cele szkolenia
?Klasyczny coaching w relacji kierownik – pracownik, jest trudny do przeprowadzenia. W sytuacji modelowej coaching opiera się na dobrowolności i dużej samoświadomości osób współpracujących. Praktyka biznesowa pokazuje, że będąc w układzie zawodowym nie zawsze zasoby które posiadamy są optymalne. Presja zewnętrzna czy regulacje wewnątrz organizacyjne „skazują” nas na współpracę z osobami, które różnią się od nas wiekiem, wiedzą czy doświadczeniem. Dzięki intuicyjnym metodom zaczerpniętym z coachingu, kierownik zostaje wyposażony w narzędzia pozwalające na efektywniejszą współpracę, również w zespołach zadaniowych tworzonych ad hoc.
Symbol szkolenia
Terminy i miejsce
Szacunkowy udział częśći praktycznej: 90%
Program i ćwiczenia
- Postępowanie w modelu GROW (Goal/Reality/Options/Way Forward).
- Postępowanie w modelu SFBT (Solution Focused Brief Therapy).
- Postępowanie doceniające – różnice w podejściu i efekcie.
- poganiacz,
- papież,
- perfekcjonista,
- rozwiązujący problemy,
- bierny,
- pewny siebie,
- proaktywny.
Korzyści dla uczestnika
- Rozwinięcie inteligencji przywódczej.
- Poprawa umiejętności z zakresu komunikacji.
- Zwiększenie poziomu motywacji i zaangażowania.
- Poprawa procesów decyzyjnych w sferze zawodowej.
- Skuteczne wdrażanie nabytych umiejętności wydobycie potencjału pracownika.
Metodyka
Adresaci
- Manager średniego szczebla,
- Manager liniowy,
- Specjalista.
Dodatkowe informacje
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu,
- materiały w formie papierowej, segregator, notatnik, długopis,
- bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych,
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
- możliwość bezpłatnych 3-miesięcznych konsultacji po szkoleniu,
- obiady, przerwy kawowe oraz słodki poczęstunek
Dokumenty do pobrania
Potrzebujesz pomocy?
Szkolenia otwarte
Sylwia Kałuża
Starszy specjalista ds. realizacji szkoleń
Dorota Dzioba
Specjalista ds. realizacji szkoleń
Szkolenia zamknięte
Małgorzata Jakubiak
Kierownik Działu Szkoleń
Dział Szkoleń