CSR-NR

Specyficzne wymagania klientów - CSR - NISSAN-RENAULT

Normy, wymagania, audity

Podsumowanie

 
 

Cele szkolenia

  • Uzyskanie zrozumienia w obszarze specyficznych wymagań klienta Nissan Renault.
  • Zdobycie umiejętności w zarządzaniu CSRami.
  • Uzyskanie informacji na temat analizy specyficznych wymagań w organizacji i stworzenie dokumentacji procesowej: matryca, diagram przebiegu procesu, diagram żółwia.
  • Uzyskanie świadomości dotyczącej dokumentacji wzorcowania.
  • Zapoznanie z wymaganiami dotyczącymi prowadzenia projektów wg ANPQP (Alliance New Product Quality Procedure).
  • Uzyskanie informacji odnośnie dokumentów w poszczególnych fazach projektowych.
  • Zdobycie wiedzy w obszarze zarządzanie dostawcami w łańcuchu dostaw.

Symbol szkolenia

CSR-NR

Terminy i miejsce

Szacunkowy udział częśći praktycznej: 60%

Program i ćwiczenia

1. ISO 9001:2015 i IATF 16949:2016, a zarządzanie specyficznymi wymaganiami.
2. CSR w podejściu procesowym
3. Podstawy zarządzania jakością:
  • Kamienie milowe.
  • Zapewnienie jakości u dostawcy.
  • Core tools – FMEA, MSA, APQP, PPAP, SPC.
  • Matryca dokumentacji.
4. ANPQP (Alliance New Product Quality Procedure), a nowe uruchomienie – szczegółowe omówienie wymagań.

a) Faza 1 Przegląd wymagań i planowanie:

  • studium wykonalności, benchmarking, planowanie jakości, harmonogram projektu, specyfikacja pakowania.

b) Faza 2 Projektowanie wyrobu:

  • analiza DFMEA, analiza wydajności, rysunki techniczne, dokumentacja projektowa, powołanie zespołu, zarządzanie dostawcami, monitorowanie statusu części u poddostawców, IMDS.

c) Faza 3 Off-Tool / części z oprzyrządowania seryjnego:

  • monitorowanie statusów u dostawców, analiza charakterystyk specjalnych, schemat blokowy procesu, analiza PFMEA, plan kontroli, FTA, layout, PFC, raporty kontrolne.

d) Faza 4 Off-Process / w warunkach produkcji seryjnej:

  • zarządzanie łańcuchem dostaw, monitorowanie statusu pojedynczych części, PSW, analiza zdolności procesu, plan działań ramp-up, raporty kontrolne.

e) Faza 5 Ramp-up i produkcja seryjna:

  • plan działań ramp-up, planowanie wydajności, zapisy z procesu, wskaźniki, 8D, zarządzanie reklamacją, zarządzanie zmianą.

5. CSR Book – propozycja narzędzia do przeglądania i organizowania CSR’ów klienta.

 
Ćwiczenia:
  • Budowanie diagramu żółwia dla procesu zarządzania CSRami w organizacji.
  • Tworzenie matrycy i diagramu przebiegu procesu dla CSRów.
  • Audytowanie procesu CSR.
  • Określanie dokumentacji wejściowej/ wyjściowej dla faz projektu.
  • Tworzenie planów jakości.

Korzyści dla uczestnika

Uczestnik dowie się:
  • Jak skutecznie zarządzać specyficznymi wymaganiami klienta.
  • Jak tworzyć matryce CSR, diagram przebiegu procesu, diagram żółwia.
  • W jaki sposób zabezpieczyć wszystkie fazy projektowe pod względem wymagań klienta.
  • W jaki sposób zarządzać dostawcami w łańcuchu dostaw.
  • W jaki sposób spełnić wymagania faz projektowych.

Adresaci

  • Specjaliści ds. jakości klienta.
  • Specjaliści z obszaru handlu i marketingu.
  • Inżynierowie jakości dostawców.
  • Liderzy Projektów.
  • Pracownicy działów zakupowych.
  • Technolodzy.
  • Specjaliści ds. logistyki.
  • Pracownicy produkcji i planowania produkcji.

Opinie użytkowników

26-27.03.2018 r. "Wysokie kwalifikacje trenera. Ciekawie przygotowany materiał szkoleniowy."
26-27.03.2018 r. "Wysoko wykwalifikowany trener."
26-27.03.2018 r. "Przygotowanie prowadzącego, kontakt z uczestnikami."
30-31.10.2017 r. "Chęć pomocy w odpowiedziach na pytania. Forma szkolenia jako dyskusja, dzielenie się doświadczeniem."
30-31.10.2017 r. "Komunikatywność prowadzącej, fachowa wiedza z zakresu motoryzacji."
30-31.10.2017 r. "Dobre podsumowanie wymagań klienta, przydatne na co dzień w pracy."
28-29.11.2016 r. "Duża wiedza szkoleniowca."

Dodatkowe informacje

Cena szkolenia obejmuje:

  • udział w szkoleniu, 
  • materiały w formie papierowej, segregator, notatnik, długopis,
  • bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych,
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
  • możliwość bezpłatnych 3-miesięcznych konsultacji po szkoleniu,
  • obiady, przerwy kawowe oraz słodki poczęstunek

Dokumenty do pobrania

Potrzebujesz pomocy?

Szkolenia otwarte

Sylwia Kałuża

Sylwia Kałuża

Starszy specjalista ds. realizacji szkoleń

Dorota Dzioba

Dorota Dzioba

Specjalista ds. realizacji szkoleń

Szkolenia zamknięte

Małgorzata Jakubiak

Małgorzata Jakubiak

Kierownik Działu Szkoleń

Dział Szkoleń