QFD

Rozwinięcie funkcji jakości QFD

Uniwersalne narzędzia jakości

Podsumowanie

 
 

Cele szkolenia

?Podstawy metody „QFD” jako jednej z najefektywniejszych metod wspomagających projektowanie wyrobów, usług i procesów w oparciu o dane dotyczące wymagań klienta. Jest to jedna z najbardziej znanych i najczęściej wykorzystywanych metod Kompleksowego Zarządzania Jakością, której największą zaletą jest to, iż w procesie projektowania wychodzi od wymagań określonych przez samego klienta, po czym transformuje te wymagania w projekt nowego wyrobu (usługi) i proces jego wytwarzania (realizacji).

Symbol szkolenia

QFD

Terminy i miejsce

Szacunkowy udział częśći praktycznej: 0%

Program i ćwiczenia

·          Podstawowe definicje i pojęcia.

·          Istota i geneza metody QFD.

·          Możliwości wykorzystania i efekty zastosowania QFD.

·          Warunki niezbędne dla efektywnego przebiegu prac z QFD.

·          Algorytm postępowania w metodzie QFD.

·          Metody wspomagające proces projektowania oparty o QFD.

 

Ćwiczenia praktyczne:

·         Przykład projektowania wyrobu (lub usługi) za pomocą systemu macierzy QFD.

·         Przykład wykorzystania technik wspomagających pracę z QFD (metody rejestracji, hierarchizacji i analizy danych służących do projektowania metodą QFD).

·         Rozwiązywanie zadań w zespołach.

·         Dyskusja.

Korzyści dla uczestnika

Zdobycie podstawowych informacji oraz umiejętności pozwalających na pilotażowe wdrożenie metody QFD; Możliwość weryfikacji i modyfikacji stosowanych już procedur w zakresie metody QFD; Możliwość dyskusji oraz wzajemnej wymiany doświadczeń pomiędzy przedstawicielami przedsiębiorstw zainteresowanych metodą QFD.

Adresaci

Pełnomocnicy ds. jakości, Specjaliści ds. jakości; Kierownicy służb jakości, Analitycy jakości, Pracownicy działów zajmujących się marketingiem, badaniami rynku; Pracownicy działów zajmujący się projektowaniem nowych wyrobów (usług) oraz związanych z nimi procesów.

Dodatkowe informacje

Cena szkolenia obejmuje:

  • udział w szkoleniu, 
  • materiały w formie papierowej, segregator, notatnik, długopis,
  • bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych,
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
  • możliwość bezpłatnych 3-miesięcznych konsultacji po szkoleniu,
  • obiady, przerwy kawowe oraz słodki poczęstunek

Dokumenty do pobrania

Potrzebujesz pomocy?

Szkolenia otwarte

Sylwia Kałuża

Sylwia Kałuża

Starszy specjalista ds. realizacji szkoleń

Dorota Dzioba

Dorota Dzioba

Specjalista ds. realizacji szkoleń

Szkolenia zamknięte

Małgorzata Jakubiak

Małgorzata Jakubiak

Kierownik Działu Szkoleń

Dział Szkoleń