Podsumowanie
Cele szkolenia
?Podstawy metody „QFD” jako jednej z najefektywniejszych metod wspomagających projektowanie wyrobów, usług i procesów w oparciu o dane dotyczące wymagań klienta. Jest to jedna z najbardziej znanych i najczęściej wykorzystywanych metod Kompleksowego Zarządzania Jakością, której największą zaletą jest to, iż w procesie projektowania wychodzi od wymagań określonych przez samego klienta, po czym transformuje te wymagania w projekt nowego wyrobu (usługi) i proces jego wytwarzania (realizacji).
Symbol szkolenia
Terminy i miejsce
Szacunkowy udział częśći praktycznej: 0%
Program i ćwiczenia
· Podstawowe definicje i pojęcia.
· Istota i geneza metody QFD.
· Możliwości wykorzystania i efekty zastosowania QFD.
· Warunki niezbędne dla efektywnego przebiegu prac z QFD.
· Algorytm postępowania w metodzie QFD.
· Metody wspomagające proces projektowania oparty o QFD.
Ćwiczenia praktyczne:
· Przykład projektowania wyrobu (lub usługi) za pomocą systemu macierzy QFD.
· Przykład wykorzystania technik wspomagających pracę z QFD (metody rejestracji, hierarchizacji i analizy danych służących do projektowania metodą QFD).
· Rozwiązywanie zadań w zespołach.
· Dyskusja.
Korzyści dla uczestnika
Adresaci
Dodatkowe informacje
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu,
- materiały w formie papierowej, segregator, notatnik, długopis,
- bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych,
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
- możliwość bezpłatnych 3-miesięcznych konsultacji po szkoleniu,
- obiady, przerwy kawowe oraz słodki poczęstunek
Dokumenty do pobrania
Potrzebujesz pomocy?
Szkolenia otwarte
Sylwia Kałuża
Starszy specjalista ds. realizacji szkoleń
Dorota Dzioba
Specjalista ds. realizacji szkoleń
Szkolenia zamknięte
Małgorzata Jakubiak
Kierownik Działu Szkoleń
Dział Szkoleń