Summary
Goals
?Projektowanie optymalnych okresów gwarancji dla produktu w oparciu o prognozy jego przeżywalności. Techniki pozyskiwania i wykorzystywania danych dotyczących niezawodności wyrobów. Modelowanie z zastosowaniem metod statystycznych dające możliwość wczesnego reagowania na problemy rynkowe i ich przewidywania. Strategie budowania marketingu w oparciu o wiedzę z analiz. Sposoby analizowania danych umożliwiające minimalizowanie rezerw na koszty gwarancyjne. Dobór optymalnej wielkości próby do testów niezawodności oraz ich organizacja. Analizy przypadków, warsztaty zespołowe.
Training code
Dates and location
Estimated share of the practical part: 0%
Benefits for participants
Oferee
Extra information
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu,
- materiały w formie papierowej, segregator, notatnik, długopis,
- bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych,
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
- możliwość bezpłatnych 3-miesięcznych konsultacji po szkoleniu,
- obiady, przerwy kawowe oraz słodki poczęstunek
Documents to download
Need help?
Szkolenia otwarte
Sylwia Kałuża
Starszy specjalista ds. realizacji szkoleń
Dorota Dzioba
Specjalista ds. realizacji szkoleń
Szkolenia zamknięte
Małgorzata Jakubiak
Kierownik Działu Szkoleń
Dział Szkoleń