KTJ
Summary
Szkolenie pozwala uczestnikom uzyskać kwalifikacje do pracy na stanowisku kontrolera jakości, zapoznać się z zakresem obowiązków, oczekiwań pracodawców.
Ważnym aspektem poruszanym na szkoleniu jest również radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników.
Nowoczesny kontroler jakości powinien być postrzegany w firmie jako pracownik aktywny i reagujący na problemy a przez to przydatny w firmie.
Goals
- Wprowadzenie uczestników do pracy na stanowisku kontroler jakości.
- Przedstawienie metod kontroli jakości oraz ich zastosowanie praktyczne: zalety i wady.
- Omówienie procesu rozwiązywania problów jakościowych od wykrycia po wdrożenie działań korygujących.
- Przedstawienie metod pomiary i ich prakyczne zastosowanie.
- Przedstawienie na podstawie przykładów jak radzić sobie w sytuacjach konfliktowych oraz jak im zapobiegać.
Dates and location
Estimated share of the practical part: 60%
Program
1. Kontroler jakości - cele i zadania
2. Środowisko i bezpieczeństwo pracy w kontroli jakości.
3. Rodzaje kontroli jakości.
4. Kryteria obiektywne i subiektywne w procesach kontroli jakości.
5. Zasady doboru przyrządów pomiarowych i gospodarka środkami pomiarowymi.
6. Dokumentacja techniczna i technologiczna w kontroli jakości.
7. Dokumentowanie wyników kontroli.
8. Identyfikacja i identyfikowalność.
9. Procesy kontrolne w procesach technologicznych.
10. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów jakościowych.
11. Prowadzenie szkoleń Kontroler jakości przyjaciel czy wróg czyli jak radzić sobie w konfliktowych sytuacjach.
2. Środowisko i bezpieczeństwo pracy w kontroli jakości.
3. Rodzaje kontroli jakości.
4. Kryteria obiektywne i subiektywne w procesach kontroli jakości.
5. Zasady doboru przyrządów pomiarowych i gospodarka środkami pomiarowymi.
6. Dokumentacja techniczna i technologiczna w kontroli jakości.
7. Dokumentowanie wyników kontroli.
8. Identyfikacja i identyfikowalność.
9. Procesy kontrolne w procesach technologicznych.
10. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów jakościowych.
11. Prowadzenie szkoleń Kontroler jakości przyjaciel czy wróg czyli jak radzić sobie w konfliktowych sytuacjach.
Ćwiczenia:
- Pomiary przy pomocy podstawowych przyrządów pomiarowych.
- Czytanie dokumentacji technicznej i technologicznej.
- Opis problemu jakościowego.
- Prowadzimy szkolenie.
Benefits for participants
Uczestnik dowie się:
- jakie są rodzaje kontroli jakości,
- jak kształtować środowisko i bezpieczeństwo w kontroli jakości,
- jakie są podstawowe zasady doboru przyrządów pomiarowych oraz do czego one słuzą i kiedy się je wykorzystuje,
- jakie są możliwości dokumentowania wyników kontroli, przykłady formularzy,
- jaka jest różnica pomiędzy identyfikacją a identyfikowalnością.
Uczestnik nauczy się:
- prawidłowo opisywać problem jakościowy,
- wykonywać pomiary podstawowymi przyrządami (suwmiarka, mikrometr),
- czytać prawidłowo dokumentację, które wymiary i charakterystyki są istotne,
- odczytywać tolerancję z rysunków i specyfikacji,
- jak właściwie komunikować i przekazywać informację ze zrozumieniem,
- przygotować krótkie szkolenie dla członków grupy.
Benefits for company
Methodology
Oferee
- osoby poszukujące pracy na stanowisku kontroler jakości,
- kontrolerzy jakości,
- liderzy zespołów produkcyjnych,
- operatorzy aspirujący na stanowisko kontroler jakości,
- pracownicy laboratoriów.
Reviews
16-17.12.2019 r. "Fachowe przekazanie wiedzy."
12-13.11.2019 r. "Wszystkie informacje przekazane w sposób zrozumiały i rzetelny. Polecam szkolenie. Fachowość osoby prowadzącej szkolenie. Bardzo dużo przydatnych przykładów."
02-03.09.2019 r. "Szkolenie wskazało aspekty na które warto zwrócić w dziale kontroli jakości. Pomogło w zrozumieniu działaniu kontroli jakości."
01-02.08.2019 r. "Dużo przykładów z realnych firm zarówno ze strony prowadzącego jak i osób szkolących się."
13-14.06.2019 r. "Bardzo ciekawe szkolenie, Pan trener ma świetne podejście oraz bardzo duże doświadczenie i wiedzę."
27-28.05.2019 r. "Duża ilość materiału, wiele dodatkowej wiedzy, dostosowanie się do każdej branży ale również możliwość omówienia indywidualnych przykładów."
01.04.2019 r. "Przebieg szkolenia w dobrej atmosferze. Przekazanie dużej ilości wiedzy."
21-22.03.2019 r. "Trener posiada dużą wiedzę praktyczną co przełożyło się na jakość szkolenia - polecam."
22-23.11.2018 r. "Bardzo pomocne szkolenie w wykonywanej pracy."
09-10.11.2018 r. "Pan szkoleniowiec posiada przeogromne doświadczenie. Bardzo duży plus. Potrafi zainteresować. Nikt się nie nudził, a wiele się dowiedział."
09-10.11.2018 r. "Bardzo dobre szkolenie - godne polecenia."
12-13.11.2019 r. "Wszystkie informacje przekazane w sposób zrozumiały i rzetelny. Polecam szkolenie. Fachowość osoby prowadzącej szkolenie. Bardzo dużo przydatnych przykładów."
02-03.09.2019 r. "Szkolenie wskazało aspekty na które warto zwrócić w dziale kontroli jakości. Pomogło w zrozumieniu działaniu kontroli jakości."
01-02.08.2019 r. "Dużo przykładów z realnych firm zarówno ze strony prowadzącego jak i osób szkolących się."
13-14.06.2019 r. "Bardzo ciekawe szkolenie, Pan trener ma świetne podejście oraz bardzo duże doświadczenie i wiedzę."
27-28.05.2019 r. "Duża ilość materiału, wiele dodatkowej wiedzy, dostosowanie się do każdej branży ale również możliwość omówienia indywidualnych przykładów."
01.04.2019 r. "Przebieg szkolenia w dobrej atmosferze. Przekazanie dużej ilości wiedzy."
21-22.03.2019 r. "Trener posiada dużą wiedzę praktyczną co przełożyło się na jakość szkolenia - polecam."
22-23.11.2018 r. "Bardzo pomocne szkolenie w wykonywanej pracy."
09-10.11.2018 r. "Pan szkoleniowiec posiada przeogromne doświadczenie. Bardzo duży plus. Potrafi zainteresować. Nikt się nie nudził, a wiele się dowiedział."
09-10.11.2018 r. "Bardzo dobre szkolenie - godne polecenia."
Extra information
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu,
- materiały w formie papierowej, segregator, notatnik, długopis,
- bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych,
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
- możliwość bezpłatnych 3-miesięcznych konsultacji po szkoleniu,
- obiady, przerwy kawowe oraz słodki poczęstunek
Documents to download
Need help?
Szkolenia otwarte
Sylwia Kałuża
Starszy specjalista ds. realizacji szkoleń
Dorota Dzioba
Specjalista ds. realizacji szkoleń
Szkolenia zamknięte
Małgorzata Jakubiak
Kierownik Działu Szkoleń
Dział Szkoleń
Wizytówka o id 7 nie istnieje