Cele szkolenia
- Nauczenie uczestników podejścia marketingowego w budowaniu zaangażowania i realizacji zadań HR.
- Wzrost świadomości komunikacyjnej oraz typów komunikacyjnych.
- Wykorzystanie możliwości narzędzi, ekspertów, raportów – elementów obiektywizujących argumentację skierowaną do Biznesu.
Symbol szkolenia
Terminy i miejsce
Szacunkowy udział częśći praktycznej: 80%
Program i ćwiczenia
?1. Komunikacja w HR i poza HR – podstawowe zasady.
2. Dlaczego biznes nie rozumie potrzeby włączenia się w projekty HR?
3. W jaki sposób przekonywać do zaangażowania w projekty HR?
4. Podstawowe narzędzia marketingowe dla HR.
5. Typy komunikacji i wskazówki do wykorzystania.
6. Jak budować współodpowiedzialność managera za zespół?
7. Jak dostarczać rozwiązania jako HR?
8. Storytelling oraz copy writting w wykorzystaniu sprzedaży projektów HR biznesowi.
9. Content marketing.
10. Rozlicznie z efektów – transparentność działań HR.
11. Podsumowanie.
- Style komunikacji i zastosowanie różnic.
- Case study projektów HR i nazywanie ich efektów biznesowych.
- Narzędzia do budowania zaangażowania w działania z pracownikami.
- Content marketing i reguły psychologii społecznej – jak użyć języka korzyści i pokazać wartość?
Korzyści dla uczestnika
- Stosować style komunikacji do różnych typów osób.
- Budować argumentację do projektów HR.
- Tworzyć narzędzia do budowania zaangażowania pracowników.
- Jak stosować storytelling oraz copy writting jako podstawę dobrych treści w komunikacji z biznesem.
- Używać zintegrowanej komunikacji do kadry managerskiej i rozpowszechniać wiedzę wewnątrz organizacji.
- Jak pisać atrakcyjny marketingowo tekst?
- Jak samodzielnie używać prostych zabiegów profesjonalnej komunikacji marketingowej?
- Co można pokazać językiem biznesu w odniesieni do projektów HR.
- Jak zbudować zaufanie u managerów aby chcieli słuchać.
- W jakim zakresie marketingowe kompetencje należy wykorzystać w HR.
Adresaci
- Specjaliści ds. HR, Rekrutacji,
- HR Bussines Partnerzy,
- Specjaliści z obszaru zasobów ludzkich.
Dodatkowe informacje
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu,
- materiały w formie papierowej, segregator, notatnik, długopis,
- bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych,
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
- możliwość bezpłatnych 3-miesięcznych konsultacji po szkoleniu,
- obiady, przerwy kawowe oraz słodki poczęstunek
Dokumenty do pobrania
Potrzebujesz pomocy?
Szkolenia otwarte
Sylwia Kałuża
Starszy specjalista ds. realizacji szkoleń
Dorota Dzioba
Specjalista ds. realizacji szkoleń
Szkolenia zamknięte
Małgorzata Jakubiak
Kierownik Działu Szkoleń
Dział Szkoleń