USL-P
Podsumowanie
Cele szkolenia
?Sfera usług w Polsce i ich charakterystyka. Jakość usług i ich modele. Badania jakości w sferze usług. Metody badania jakości usług, oraz ich stosowanie. Instrumenty kształtowania jakości oferty usługowej. Ćwiczenia praktyczne dotyczące zastosowania poznanych metod.
Symbol szkolenia
USL-P
Terminy i miejsce
Szacunkowy udział częśći praktycznej: 0%
Korzyści dla uczestnika
- Wiedza i umiejętności związane ze współpracą w procesie projektowania / doskonalenia jakości usług służb marketingowych i projektantów.
- Umiejętności związane z praktycznym wykorzystaniem narzędzi takiego projektowania.
Adresaci
Szkolenie adresowane jest do pracowników odpowiedzialnych za doskonalenie jakości oferowanych usług. W tym zarówno projektantów jak i służby marketingowe zbierające informacje na temat wymagań klientów, ich stopnia satysfakcji z oferowanych usług itp
Dodatkowe informacje
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu,
- materiały w formie papierowej, segregator, notatnik, długopis,
- bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych w systemie Biblioteka TQMsoft,
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
- możliwość bezpłatnych 3-miesięcznych konsultacji po szkoleniu, które realizowane są poprzez Panel Konsultacyjny,
- obiady, przerwy kawowe oraz słodki poczęstunek
Dokumenty do pobrania
Potrzebujesz pomocy?
Szkolenia otwarte
Sylwia Kałuża
Starszy specjalista ds. realizacji szkoleń
Dorota Dzioba
Specjalista ds. realizacji szkoleń
Szkolenia zamknięte
Małgorzata Jakubiak
Kierownik Działu Szkoleń
Dział Szkoleń
Wizytówka o id 7 nie istnieje