CSR-JLR

CSR-JLR - Specyficzne wymagania Klientów - Jaguar Land Rover

Normy, wymagania, audity

Podsumowanie

 

Cele szkolenia

  • Zapoznanie się z wymaganiami klienta we wszystkich fazach projektu (od Stage 1 do rekwalifikacji).
  • Zdobycie umiejętności odnośnie wymagań dotyczących prowadzenia projektów.
  • Uzyskanie informacji na temat dokumentów raportowanych w poszczególnych fazach projektowych.
  • Zdobycie wiedzy w obszarze list kwalifikujących program do procesu PPAP.

Symbol szkolenia

CSR-JLR

Terminy i miejsce

Szacunkowy udział częśći praktycznej: 75%

Program i ćwiczenia

1. Wymagania specjalne koncernu JLR Inżynierów Jakości Projektu.
2. Customer Specific Requirements.
3. Tworzenie porozumienia jakościowego z klientem – Suplement K.
4. Fazy projektowe i ich zatwierdzanie.
5. Przedłożenie części do klienta.
6. Rekwalifikacja produktu.
7. Kwalifikacje dostawców Tier-n.
8. JLR Engineering PPAP Checklist.
9. JLR eAPQP Process.
10. JLR PPAP Checklist.
11. ESoW – Engineering Statement of Work.
12. CSR Book – propozycja narzędzia do przeglądania i organizowania CSR’ów klienta.

Ćwiczenia:
  • Tworzenie Suplementu K.
  • Tworzenie PPAP checklisty.
  • Tworzenie Engineering PPAP checklisty.

Korzyści dla uczestnika

Uczestnik dowie się:
  • W jaki sposób zabezpieczyć wszystkie fazy projektowe pod względem wymagań klienta.
  • W jaki sposób zarządzać dostawcami w przypadku nowych uruchomień.
  • W jaki sposób używać dokumentacji wymagania faz projektowych.
  • W jaki sposób wypełnić i przygotować E-PPAP Checklisty i PPAP Checklisty.
  • W jaki sposób wypełnić iPSW.

Adresaci

  • Specjaliści ds. jakości klienta.
  • Inżynierowie jakości dostawców.
  • Menadżerowie Projektów.

Dodatkowe informacje

Cena szkolenia obejmuje:

  • udział w szkoleniu, 
  • materiały w formie papierowej, segregator, notatnik, długopis,
  • bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych,
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
  • możliwość bezpłatnych 3-miesięcznych konsultacji po szkoleniu,
  • obiady, przerwy kawowe oraz słodki poczęstunek

Dokumenty do pobrania

Potrzebujesz pomocy?

Szkolenia otwarte

Sylwia Kałuża

Sylwia Kałuża

Starszy specjalista ds. realizacji szkoleń

Dorota Dzioba

Dorota Dzioba

Specjalista ds. realizacji szkoleń

Szkolenia zamknięte

Małgorzata Jakubiak

Małgorzata Jakubiak

Kierownik Działu Szkoleń

Dział Szkoleń