UO-CI
Podsumowanie
Podczas indywidualnych sesji, menedżer uzyskuje pomoc w zakresie identyfikacji własnego stylu przywódczego i wartości którymi się kieruje. Określane są mocne strony i obszary wymagające doskonalenia. W wyniku procesu coachingu powstaje spersonalizowany plan działań, którego celem jest wyznaczenie konkretnych kroków prowadzących do zmiany. Realizowanie planu działań odbywa się pomiędzy sesjami i jego wykonanie zależy od stopnia zaangażowania Klienta.
Cele szkolenia
Coaching indywidualny biznesowy - jest procesem doskonalenia kompetencji w obszarze, który chce rozwijać Klient. Jest oparty na partnerskiej relacji i wzajemnym zaufaniu. Preferowane jest podejście holistyczne, które zakłada że na zachowanie Klienta ma wpływ więcej czynników niż posiadane kompetencje (czyli wiedza i umiejętności). Ważne są również: system przekonań i poglądów, hierarchia wartości, zakorzenione nawyki w myśleniu i działaniu, poczucie przynależności i umiejętność określenia własnej osobowości. Czynniki te mogą podnieść lub obniżyć efektywność wykonywanej pracy.
Symbol szkolenia
UO-CI
Terminy i miejsce
Szacunkowy udział częśći praktycznej: 100%
Program i ćwiczenia
Standardowy proces coachingowy to 7 sesji, każda z nich trwa ok 1-1,5h. Sesje mogą być prowadzone w formie: spotkania, rozmowy telefonicznej lub video konferencji. Modele i techniki:
- model GROW,
- pytania,
- zadania do wykonania,
- podejście zorientowane na szukanie rozwiązań.
Podana cena nie uwzględnia kosztów logistycznych ewentualnego dojazdu do Klienta w przypadku wybrania formy kontaktu bezpośredniego. Istnieje możliwość płatności w formie abonamentu - warunki ustalane są indywidualnie z Klientem. W tym celu prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży.
Korzyści dla uczestnika
- Poprawa samoświadomości.
- Zwiększenie poziomu motywacji i zaangażowania.
- Rozwinięcie inteligencji przywódczej.
- Poprawa jakości życia w sferze zawodowej.
- Skuteczne wdrażanie nabytych umiejętności.
- Wydobycie potencjału.
- Zwiększenie umiejętności w zakresie relacji międzyludzkich i komunikacji.
Korzyści dla przedsiębiorstwa
Polepszenie wydajności zespołowej.Łatwość w formułowaniu wizji przyszłych celów i sposobów realizacji.Pogłębianie efektu synergii.Klarowna komunikacja w grupie.Większa wprawa w zakresie transferu wiedzy i emocji w grupie - polepszenie zdolności organizacyjnych.Podniesienie zyskowności, rentowności i wydajności organizacji.Zmniejszenie fluktuacji kadr.Efektywne budowanie organizacji uczącej się.Promowanie postaw stałego rozwoju i pogłębiania posiadanej wiedzy.
Metodyka
case study
Adresaci
- Menedżer średniego szczebla,
- menedżer liniowy,
- specjalista.
Dodatkowe informacje
Cena szkolenia obejmuje:
- udział w szkoleniu,
- materiały w formie papierowej, segregator, notatnik, długopis,
- bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych,
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
- możliwość bezpłatnych 3-miesięcznych konsultacji po szkoleniu,
- obiady, przerwy kawowe oraz słodki poczęstunek
Dokumenty do pobrania
Potrzebujesz pomocy?
Szkolenia otwarte
Sylwia Kałuża
Starszy specjalista ds. realizacji szkoleń
Dorota Dzioba
Specjalista ds. realizacji szkoleń
Szkolenia zamknięte
Małgorzata Jakubiak
Kierownik Działu Szkoleń
Dział Szkoleń
Wizytówka o id 7 nie istnieje